ہوم > صحت > وزن کم کرنے کے انتہائی آسان اور مفید نسخے

وزن کم کرنے کے انتہائی آسان اور مفید نسخے

دنیا میں موٹے افراد کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہورہا ہے اور ہر کوئی بڑھتے ہوئے وزن سے نہ صرف پریشان رہتا ہے بلکہ اسے کم کرنے کے جتن بھی کرتا دکھائی دیتا ہے لیکن اب ماہرین صحت نے وزن کم کرنے کے لیے انتہائی آسان نسخہ بتادیا ہے۔

وزن کم کرنے کے لیے بھوک برداشت کرنا یا اپنی پسندیدہ چیزیں کھانے سے پرہیز کرنا اس کا حل نہیں ہوتا بلکہ جسم کو ایسی چیزوں کی ضرورت ہوتی ہے جو اندر سے غیر ضروری چکنائی کا خاتمہ کرے۔

اکثر لوگ وزن کم کرنے کے لیے  ڈائٹ ڈرنکس اور سوڈا کا انتخاب کرتے ہیں جب کہ ڈائٹ مشروبات میں کاربن ڈائی آکسائیڈ پایا جاتا ہے جو بھوک لگنے والے ہارمونز کو پیدا کرکے مزید بھوک کو بڑھا دیتا ہے جس کی وجہ سے وزن بڑھ جاتا ہے۔

ماہرین کا کہا ہے کہ تحقیق سے وزن کم کرنے کے کچھ ایسے حل سامنے آئے ہیں جو وزن کم کرنے میں انتہائی مؤثر ہیں اور ان کے کوئی سائیڈ ایفیکٹ بھی نہیں۔

پانی کا زیادہ استعمال:

تحقیق کے مطابق پانی کا استعمال دن میں زیادہ کرنا چاہیے کیونکہ ایک لیٹر سے زیادہ پانی پینا صحت کے لیے مؤثر ہے اور اس سے وزن میں کمی آتی ہے جب کہ جسمانی قوت میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔

ماچا چائے:

ماچا ایک قسم کی سبز چائے ہے جو جاپان کی جدید اجزاء ہے۔ یہ صحت کے لیے انتہائی مفید چائے سمجھی جاتی ہے جو صحت کے لیے بھی فائدے مند ہے۔

ماہرین کے مطابق اس چائے کے استعمال سے  دماغ کو سکون ملتا ہے اور یہ وزن کم کرنے میں مدد گار ثابت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ ماچا چائے کے جلد کے لیے بھی مفید ہے۔

ناریل پانی:

ناریل پانی صحت کے لیے انتہائی مفید ہے یہ بال، جلد اور نظام ہاضمہ سمیت دیگر شکایات کو دور کرتا ہے جب کہ ساتھ ہی وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ ناریل پانی تیزابیت اور معدے کے امراض سے بھی محفوظ رکھتا ہے۔

ہلدی اور لیمو کی چائے:

گرم پانی میں ہلدی، لیموں اور دار چینی کو ابال کر اس کی چائے پینا جسم سے چربی کا خاتمہ کرتا ہے۔ یہ چائے آپ کی رنگت کو بھی نکھارتی ہے اور خون میں زہریلے جراثیم کا خاتمہ بھی ہو جاتا ہے۔  

ماہرین کے مطابق  اس سے وزن میں تیزی سے نمایاں کمی واقع ہوتی ہے۔

سبزیوں کا رس:

پھلوں کا جوس صحت کے لیے مفید ہے لیکن سبزی کا رس بھی جسمانی قوت صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سبزیوں کا رس جسم میں خون کو صاف کرتا ہے اور قدرتی وٹامنز اور معدنی طاقت فراہم کرتا ہے جب کہ ساتھ ہی وزن کم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

سبزی میں خاص طور پر لوکی کا رس، چقندر اور گاجر کا جوس صحت کے لیے انتہائی مفید ہیں۔

لیمو پانی:

لیمو کے قدرتی طور پر بے انتہا فوائد موجود ہیں۔ لیمو پانی جلد کے کیل مہاسوں اور اس کے داغ دھبوں کاخاتمہ کرتا ہے اور نظام ہاضمہ کو درست رکھتا ہے۔

لیمو پانی سر سے خشکی کا خاتمہ کرتا ہے اور ساتھ ہی اس کے استعمال سے وزن میں بھی تیزی سے کمی واقع ہوتی ہے۔ تحقیق کے مطابق لیمو میں ایسیڈک ایسڈ ہوتا ہے جو جسم مین فیٹ کو کم کرتا ہے۔

یہ بھی دیکھیں

ویڈیو گیمز کھیلنے کی لت کو ذہنی بیماری تسلیم کر لیا گیا

عالمی ادارہ صحت نے پہلی مرتبہ ویڈیو گیمز کھیلنے کی لت کو باقاعدہ طور پر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *